Dag tre

Date: 2011-05-04 Time: 18:45:00

Idag hade vi engelska nationella på morgonen och jag åt sedan lunch med Becca, så jag kom inte till praktiken förrän halv ett. Kändes lite konsigt att komma så sent, men men.
Idag har jag i alla fall fått skriva in massa namn till deras nyhetsbrev, lagt upp bilder på deras hemsida och fotat lite bilder till hemsidan. Det var med en Canon och eftersom jag fotar med Nikon var det lite svårt, men jag körde på Av så jag fick lite hjälp av kameran.
Jag har även lärt mig mycket om wordpress, kollat runt lite på wikipedia och google analytics och börjat med en broschyr i InDesign.

Min handledare har gjort ett papper med det som jag ska göra vecka arton och tja.. allt och lite till är klart. Jag har inte ens ansträngt mig för att det ska gå fort *duktig*.



Kommentera här:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Kommenter:

Trackback