Fotografering

Date: 2011-05-17 Time: 17:56:51

Idag har jag fått göra massor. Jag började dagen med att flytta runt lite nere receptionen. Det höll jag på med tills en fotograf som skulle fota tavlor kom.
Det var roligt och jag har nu sett hur man gör när man fotar tavlor. Fick även packa upp och packa ner tavlorna i plastbubblor (?) och vem kan inte motstå att klicka sönder dem?

På eftermiddagen fick jag skicka iväg mitt första nyhetsbrev och så fortsatte jag med broschyren.

Det var inte så kul när jag slutade för precis, och jag menar precis, när jag slutade började det ösregna. Så jag sprang till bussen men var alldeles dynsur när jag kom fram. Inte kul. Hade jag väntat kanske en halvtimme så hade jag sluppit regnet.
Posted by: Becca

Åh allt låter sjukt kul!



Utom regnet... -.-

Måste gått hem exakt samtidigt som dig för det ösregnade när jag kom ut! Hade turen som fick låna paraply.. fast det hade slutat när jag kom ut från tunnelbanan? wierd.

Date: 2011-05-17 & Time: 18:34:32
URL: http://randomness.webblogg.se/

Kommentera här:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Kommenter:

Trackback