Första dagen på praktiken

Date: 2011-05-02 Time: 15:51:17

Började 9.30 med att hitta saker på internet där det stod om Sven-Harrys konstmuseum och sedan skriva ut det. Kändes lite udda när jag hittade min egen blogg och skrev ut en sida därifrån.
Det satt jag i alla fall med ett tag tills jag var klar och allt som hittats på nätet var utskrivet.

När allt det var klart så gick jag och min handledare för att köpa en pärm och plastfickor på Matton (en konstnärsaffär bland annat). När vi ändå var iväg gick vi även till ett indiskt ställe precis vid Stadsbiblioteket och åt lunch. Ganska starkt men väldigt gott.

Eftermiddagen ägnades åt att sätta in tidningsartiklar i plastfickorna vi köpte för att sedan sätta in de i pärmen. Eftersom jag gjort att för dagen fick jag sedan gå hem, vid halvtre-tiden.

Själva konstmuseét.
Posted by: gordon

coolt! det märks att nittiotalet börjar göra sin röst hörd igen, det ser man på arkitekturen och den lite skumma färgskalan! :)



Date: 2011-05-06 & Time: 12:56:22
URL: http://gordonandthedog.blogg.se/

Kommentera här:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Kommenter:

Trackback